Monday, 3 June 2013

Reunion + mandi laut = happy!

lamanya tak update blog! lama sangat! lama gilaa. gila tak lama macam ni. terlalu lama. haih! cakap serupa keling! 
***
hari ni reunion dengan budak-2 KAKA. batch sama dengan aku. ekceli aku malu. aku bengang! aku takut. aku takleh lupa masa silam aku walaupun masing-2 dah berubah. aku still rasa malu. bodohnya aku dulu. bodoh sangat! urgh!
tapi mereka semua sudah berubah. sudah matang untuk berfikir. aku just senyap jee tadi. confident low gila untuk bukak mulut. bergambar on tak banyak mana. dalam camera aku ada sekeping ja. 
budak-2 tu je duk panggil aku Anih Sherah. RARE okay! HAHA!
aku nak mintak maaf dengan salah silap aku dulu. dulu aku tak matang tapi berlagak matang. nak up jee keje. takleh dengar nasihat orang. sorry untuk semua!
nahh, ni je gambar yang ada.


kek tu laila yang sponsor. ohsem sangat! kek aiskrim. mostly, ramai yang yang pakai t-shirt jee. tak macam aku pakai baju kurung. sopan okay! HAHA! takpe, semua lawa-2.


ni Suhada dengan Mimi! geng rapat masa duk kat KAKA. susah sangat nak jumpa diorang. maybe hari ni last jumpa mereka. geng-2 aku panggil aku JIBU. tapi, Suhada ada skill dia nak panggil aku sampai aku gelak macam orang gila.

***

habis reunion, kitorang, aku, Teah, Cpoh, Tirah & Dey p pantai Teluk Bidara. pegi mandi laut. best sangat! air dia lawa sangat! 


lawa kan air dia ? jangan jeles uolls. yang tudung Pink tu, kura-2 laut.


nampak tak Kura-2 kat situ ? KLU : tudung pink


ini Cpoh & Tirah. lawa sangat gambar ni. pandai jugak aku edit. guna camera 3MP ja pon. jeles okay jeles!

***

petang tadi kemain aku happy gila. malam ni aku nangis sebab rindu dekat Abah aku. 
aku dah text dia, tapi dia belum reply. busy kot.
acano lah dia dekat sana. sihat ke tidak ? 
Ya Allah, KAU permudahkanlah urusan beliau dengan sahabatnya, Cikgu Adnan. lindungilah mereka dari segala bencana. AMIN!


ni gambar yang paling latest dekat Airport Sultan Mahmud. okay, takleh tengok gambar ni. nak nangis! kbye.

***

macam muka saya kan ? hikhiksss! aku sorang je macam muka abah aku :D


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment