Sunday, 16 June 2013

i'm tired with these shizz!


stress iolls u know ? tapi tak tahu kenapa. 
aku stress dengan mesin basuh depan bilik aku ni hahh. aku serabut. aku tahu benda ni nonsense gila. dahtu nak buat acane. pastu kan, well uolls tahu iolls ni ada buat FB baru since awal 2013. sebab iolls stress!
Ya Allah! banyaknya status budak-2 yang tak masuk akal. bodoh gila. attention seeker. batak hot! poyo mesra alam bagai. eeeeei, nak jeee aku sound sekoq-2 tu hahh. pastu budak sekolah yang tengah hangat berkapel dah macam kompom-2 je kau tu jejak pelamin kan ? dengan ayat jiwang bagai tapi BM hancur macam taik! puih!
apa ? nak cakap aku jeles ? ceehhh, nak jeles buat apa dengan golongan macam tu. bodoh dalam bercinta. 
haaa, marah baca entry iolls ? sdipersilakan unfriend FB iolls >> Masang Catung
aku tak perlukan friend macam ni. 
cakap lah nak cakap apa pon. aku poyo ke, sombong ke, berlagak ke.
whatever!


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment