Sunday, 19 May 2013

tolong faham situasi saya


acano ? sensasi meleTOP zassss tak tajuk post aku ? wakakaka! hambar sial! 

***

ekceli aku nak mintak maap kat sape-2 yang terganggu dengan pencemaran bunyi yang telah aku lakukan since pagi sampai petang. kalau pagi-2 tu, biasalaaa aku duk memekak. well, boring doe! pasang lagu kuat-2 baru chill! hehehhh. kalau tak selesa bagitau laa. nak bagitau tu, cakap la elok-2. hikhikss. biasalaaa, saya ini penganggur. enggak ada kerja. kalau ada kerja pon, kerja saya memekak saja laaa di rumah. tolong la faham situasi saya yang tidak punya kerja ini ya pak ? buk ? yaaaa kalau enggak mau paham, terserahh deh! gue enggak kisah dong. HAHA! cakap indon pulak dah! puih puih puih!
kbye bij!

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment