Saturday, 4 May 2013

terima kasih ku ucap kepadaMU.


eh eh eh, nyanyi pulak. hurmm, ekceli tajuk tu takde kena mengena pon dengan post ni. aku just nak bagitau yang hari ni aku happy + sedih gila babi + happy + moody.
haaa, menatang hape mood lah camtu kan ? amboii! lawanye bahasa. hikhik. suka hati la.
hurmm, pagi tadi aku pegi cari kedai nak jahit tepi tudung. maklumlah, dah pandai buat tudung sendiri. hahaha, k tak lawak. 
lepas pegi kedai urus semua bagai dia suruh amek petang pulakk. aku pon akur lah. sarah pon ajak p makan nasi ayam. aku follow je. tapi aku tak makan pon sebab mak aku dah masak, so makan kat umah je laa. save sikit.
sampai la dekat Kedai Nasi Ayam Azua. tetiba Sarah menggelabah. ex dia ada kat situ. dengan aku sekali gelabah sebab, adalaaaa.
awkward gila laaa kan ? cam harem jaa. pastu kawan sarah datang. yang lelaki. it's a coincidence okay. bukan sengaja. Sarah panggil budak tu as Areh. haaa, Areh tu pon duduk la satu meja ngan kitorang. ape lagi! pandangan ex Sarah tu menakutkan gilaaa la kan  tapi buat bodoh je laa.
tak lamaa lepas tu, ex dia nak balik dah. pastu dia panggil brader yang amek order kitorang. dia pon main tunjuk-2.
uolls tau tak ? dia bayar makan minum Sarah ngan iolls! terkejut kay uolls. tapi yang si Areh tu tak pulak dia bayarkan. HAHA! lawak kayy. lepas kenyang apa lagi ? baliklaaa!

***

lepas balik, aku ada prob sikit ngan my mom. hurmm, memang nangis terok laa. stress punya pasal aku ajak Sarah keluar.

***

petangnye aku keluar lagi ngan Sarah. nak p amek tudung  tapi malangnya, kedai dah tutup. so kitorang pegi menggila p join flashmob. well, kitorang kuat PAS kay uolls. dekat satu jam la duk main hon hon kat trafic light tu hahh. best gila! meriah cam ape jee. jalan jam tapi seronok laa. mengalahkan hari raya. best gilaaa weh! tapi kereta aku je takde bendera. haha! aku laa berkempen! bendera pon tarak! pengalaman camni 5 tahun sekali je kot. macam rugi laa kalau tak pergi kan ? okelah. tata!

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

1 comment:

  1. dah lama tak singgah sini :)

    Ini Kalilah! insya-Allah :) hehe

    ReplyDelete