Wednesday, 8 May 2013

Result Final Exam


Hi uolls.  Amboi, cepat je bukak. Pointer uolls berapa ? Cepat sangat nak tahu pointer iolls ni. Amboi-3!
Hurm, ekceli aku dah tahu lama dah result aku. Well, ramai kabel memang lah macam ni. Jangan jeles okay.
GPA aku just 3.13 jaa. Not bad laaa kalau nak dibandingkan dengan se lepas di mana aku tersangat lah bodoh masa tu. Belajar main-2 and dapat 2.5 jee. Alhamdulillah, both sem takde repeat. Unlike some people kan, pointer diorangntinggi, tapi ada paper kena repeat. Tak sanggup doe aku. 
2A-, 3B+, 1B- and 1C+.
Damn! Perlu ke ada C ? Arghh. stress okay!

Nahh, CGPA aku low gila sebab sem lepas pointer aku dah macam ape jee. Tapi aku terima seadanya. Bersyukur je laa. Alhamdulillah. 
Yang susah nak percaya, for ACC106, seriously aku ni memang bengap bab2 akaun since sekolah lagi. Sampau cikgu pon tak tau nak buat camne lagi. And tetiba, aku dapat A. Nahhh, sebengap-bengap aku, aku dah buktikan aku bolehhh!
Cikgu, kalau cikgu pandang rendah kat saya memang silap laa.
Lepas SPM, saya inbox cikgu, cijgu tak balas pon. And sekarang saya dah berjaya dapatkan A untuk Akaun. ALHAMDULILLAH!

***

Untuk Dayah or Dey or Mek Yah, pointer mu tu tinggi doh. Jangan nok sedih-2 lah. boleh punya sambung TESL as Degree. Aku yakin!

*** 

[PROMO] Ada sesiapa berminat dengan tudung yang saya pakai tu ? Dengan saya sekarang ada 5 pattern. Kain sedap and mudah sangat dibentuk. Tak perlu spray bagai. RM15 only. Dekat pasar malam basically dijual dengan RM25 / RM20. Dengan saya boleh dapatkan dengan hanya RM15 only! 

COD : DUNGUN AREA 

kalau nak, boleh PM FB saya : Anis Pauzai 
WeChat : AnisPauzai

malam ni Insyaallah gambar akan diupload!

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment