Friday, 3 May 2013

politics everywhere ◉‿◉


hurmm, sebelom masuk point yang sebenar, ekceli aku tengah frust ni. lagu dpd CD takleh play ah kat laptop ni. kenapaa ni kenapa ? frustnyee. kat kete oke jee dia play. hurmm.

***

okay, berbalik pada tajuk, PRU13 hari Ahad ni dah kan ? mesti lah kecoh pasal parti itu pasal parti ini. aku pon tumpang lah sekali alang-2 student AM. kena ah involve kan diri. iyeee dak ? 
tapi aku tengok kat TL tuittewww aku tu ramai yang merungut politik sana sini. diorang jadi serabut. alasannye, sebab diorang still bawah umur. hey budak, kau bawah umur pon kau stay Malaysia since lahir kan ? tanggungjawab kau untuk tahu hal-2 negara kau. kalau tak nak, faham-2 lah. jangan tahu merungut je. haihhh, baran betol ngan manusia macam ni. 
aku tak sabar nak tunggu 5/5 ni. selamat mengundi semua. aku mampu berdoa je parti tutttt menang demi menegakkan syiar Islam di Malaysia! ekceli, banyak benda aku nak cakap ni. tapi tu lah. malas nak menaip. next time lah uolls. 



Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment