Tuesday, 21 May 2013

| kecewanyaaa | sedihnyaaa | (⌣̩̩́_⌣̩̩̀)



hurmmm, aku nak masuk benda alah ni! bestnyaaaa. abah dah bagi greenlight aku nak masuk benda ni. tapii tu lahh.
dia nak kereta Sedan/MPV/SUV/4WD jaaa. aku ada kereta Kancil je laaa! Innova memang tak lah abah aku nak kasi aku drive. Kancil pun dah lekuk kat belakang aku punya kerja. Persona ? lagi lah tak kan! mak aku punya. nak merasa drive Persona macam nak tunggu sinetron Indonesial kat TV3 tu tamat lah jawabnya.
bencinyaaa! racist! racist! *tetiba*
Kancil aku gagah okay! eeeeei! bencinyaaa. 
abah cakap, takde rezeki lah tu. bukannya takde. ada! tapi tu laa kan. bukannya nak lepas orang drive Innova.
huxhux *cry a river*
sedihnyaaa! kejamnya sapa yang letak peraturan ni. eeeei! 
jaga laaaa. besar nanti, aku beli Audi! hari-2 aku tekan minyak depan umah yang buat game ni. blurghh!


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment