Saturday, 4 May 2013

kecewanya. Ya Allah ಥ_ಥ


jawab la salam abang kakak oi! salam sejahtera dan salammm *errr errr errr* 
so, aku nak bagitahu since semalam, aku jadi sedih. aku rasa cam tak nak hidup dah. selalu nangis. macam orang bodoh je tapi nak buat macam mana ? aku ni jenis tak kuat. *kesat air mata*
hari ni mengundi so sepatutnya happy lah kan ? tapi tidak bagi aku. 
aku tak nak cerita masalah aku kat sini. even kat kawan-2 sekalipon. sebab orang akan cakap, eeeei pesal ni ? kebudak-budakan sangat lah masalah camni. memang bagi orang masalah ni macam childish tapi tidak bagi aku.
since kecik masalah ni tak pernah hilang. asyik melekat jee kat aku. dah macam kena santau. sebab tu lah aku suka nangis. masalah dari kecik, so dari kecik lagi dah train bila ada masalah je nangis. aku lemah.
aku tak sanggup nak hadapi masalah masalah ni. sakit hati ni wei. sakit sangat!
aku ada terfikir, aku nak ikot Nisa. kerja macam dia. lari daripada semua ni. tapi aku sayang future aku.
tapi aku tengok dia bahagia dengan hidup dia. Nisa, aku nak ikot kau. tapi aku takot.
nak suruh aku lari, anytime je. tapi aku takut. aku tak nak future aku gelap.
lain kalau pandai bawak diri macam Nisa tu. aku ni jenis suka bergantung. memang susah lah kan.


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment