Monday, 6 May 2013

jawapan bodoh.




Okay, ni aku baru capture tadi. Sambil-2 scroll news feed jumpa lah post ni.
Pendapat aku, ada betol jugak apa yang bro ni cakap TETAPI ada bodohnya jugak jawapan dia. Sorry ye bro, tahulah anda tu pro BN, tapi jangan lah sampai taksub. Iyee dak ? Saya boleh terima pendapat bro pasal AES, PTPTN and pasal TOL tu.
tapi yang saya tak setuju, point pasal harga barang dengan point Rosmah tu. 
Bro cakap takpelah kalau harga barang naik. Boleh belajar berjimat.
Belajar berjimat wakkluuuu lah kan ? Bro kaya bolehlah belajar berjimat. Orang-2 susah ni macam mana ? Kalau semua harga barang naik, bukan semua barang dia bagi subsidi. Fikirlah bro! Jangan main hentam jee.
Point Rosmah AKA Bik Mama pulak, okay. Tu jawapan statement paling bodoh yang pernah saya baca sejak saya lahir.  Lantak dia laa. Duit dia lagipun. Saya shoping anak beranak je. Nak senang, shoping online aje. 
Wahhhh gitu jawapan dpd orang kaya. Iyee dak ? 
bro, kau tahu tak Rosmah beli cincin, beg, buat rambut, shopping guna duit apa ? Guna duit kita bro. Kita yang bayar cukai ni. Ehhh jap jap, bro, kau bayar cukai ke ? Nampak macam sedap je bercakap tu. Ada orang support keeeee ? Ke acano ?
benda camni tak perlu kot dibuat isu tapi oleh kerana saya tidak boleh menerima kebodohan sesetengh pihak, saya kena lah jugak buat post ni.

***

Saya cuba untuk komen kat status bro, tapi malangnya, tak boleh. 


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment