Friday, 10 May 2013

genap setahun arwah pergi.


AL FATIHAH 

***
Masihkah anda ingat dengan Arwah Ira ? Hari ni genap setahun dia pergi. Aku ingat hari ni sebab hari ni tarikh dia, 10/5 and sama dengan tarikh aku berhenti kerja. Ingat lagi masa tu aku shift noon, so pagi tu boleh rilex-2 lagi la. And tetiba dapat berita arwah dah takde. Sebab eksiden. Aku dengar macam-2 cerita camne arwah boleh eksiden, tak tau nak percaya yang mana satu.
Aku nak ponteng kerja masa tu sebab nak p melawat arwah tetapi supervisor aku dah call awal-2 suruh masuk kerja. So, tidak berkesempatanlah!
Kawan-2 aku semua pergi kot, aku je sibuk dengan kaunter aku dekat Nirwana tu hahh.
So, takleh melawat la.
Aku tak rapat pon dengan arwah, tapi aku kenal dia since sekolah rendah.
Dia main bola jaring as GS. Aku ingat lagi. Pastu masa form 1 dia masuk sekolah KAKA. Satu kelas ngan aku. Partner desk aku kot. Dia lawak ekceli.
Masa aku form 1, i'm kinda nerd. Sikit laa.
Arwah ada offer kerepek yang dia makan dekat aku. Masa tu dalam kelas. Aku takut nak makan dalam kelas. Well, budak nerd kangg.
Kejap jee dia jadi partner desk aku. Pastu dia pon pindah ke AIZEK. And masa form 3, aku pon follow sekali p pindah AIZEK.
So, hari-2 la jumpa dia. 
Nak bagitahu, masa stay kat KAKA, almost setiap minggu boleh dengar dia nyanyi. Suara dia best ohh.
Kehilangan dia ni boleh tahan jugaklaa kecoh. 
So, teruskan mendoakan supaya dia ditetapkan di kalangan orang yang beriman. AMIN!


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment