Thursday, 20 December 2012

malu weh! malu gila!


you know what ? today i drove to my class. and masa kelas dah habis, masa tu pukul 1200 laa lebih kurang. pastu aku, Syira ngan Hani p laa kat kete. dengan perot yang menyanyi. lapar lah konon. then, kereta aku dihimpit ngan dua buah kete. depan ngan belakang. hello ??!! anybody here ? aku nak balik ni wei. kemon lah. agak lah nak parking pon kan ? takkan lah sampai nak block kete aku. tau laa kete aku ni kete Kancil jeee. pastu aku pon try laa main tolak-2 kete depan aku tu. Kelisa warna oren i think. Syira ngan Hani duk cari mane laa tau kan ade kad pasal dia dalam kereta tu. boleh la call. pastu ade la satu kad ni tergantung dalam kete dia. semua ada. num matrik, num fon, nama penoh. owner kereta tu lelaki. pastu aku amek fon, nak kol dia. then tetiba kereta tu bbunyi. "bbip bbip!" "bbip!" "bbip bbip". aku punya laa kecut perut tengok belakang tuan kereta tu datang. punya laa menyombong sial! tapi handome. HAHA! Syira nampak dia cover senyum. aku pon boleh nampak lah riak muka dia tu tahan ketawa. boleh pulak dia main bukak tutup bukak tutup kereta dia tu. annoying seyh! punya lah malu gila, aku terus masuk kereta. Syira ngan Hani duk jejak kasih kat luar. berpelukan sebab malu. BHAHAHAAHA! bukannya nak masuk. Kelisa tu pon undur sikit. so, aku pon boleh laa keluar. selaju mungkin lah! malu woi! HAHAHA! then kitorang p lepak kejap kat Buyong Corner. best ohh! murah pon murah. selamat bercuti uolls!

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

1 comment: