Thursday, 20 September 2012

IDIOT


hurm, long time didn't hapdet my blog. gua stress ni doe. gua stress. jan main main ngan gua sekarang kang tak pasal pasal dapat penampoww free. wa ingat wa balik boleh jugak hilang stress. mak aihh, kat umah pon ade problem gak. lu tau tak basikal gua hilang. wa tak tau setan mana la yang curi. bukan wa sorang je. orang lain pon kena. setan tu dah kenapa ? macam takde basikal lain nak curik. basikal aku dahla macam sakai. basikal murah pulak tu. asal tertarik sangat ngan besi buruk uh ? hairan la aku. owyeah, memang salah aku sebab tak kunci basikal tu, tapi salah kunci basikal tu sebab dia rosak ! damn ! menyusahkan betol la ! kemon la wei, bagi la balik. kalau nak pinjam pon at least parking la kat tempat asal balik. tak la menyusahkan aku. sial betol !


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

2 comments:

  1. sabo2...kumpul duit beli yg bru...fixie gitu lohh..

    ReplyDelete