Monday, 30 April 2012

lama tak hapdet blog !



dah sebulan kot tak update blog ni. hurm. orang kerja la katekan. banyak benda gak yang berlaku. happy, stress, sedih. semua ada lah ! specially bila kat tempat keje. hurm. orang kat sana semua jahat. mentang-mentang aku ni budak baru, dia layan aku cam hamba. suruh aku buat itu buat ini. mampu ngadu kat mak aku je la. bff aku si dayah tu balek kampung. nak jumpa dia tak boleh. hurm. aku dah nak resign dah. sebab aku dapat jadual baru and jadual tu paling teruk. dapat full 3 kali. and Jumaat Sabtu aku full. takde mase nak luang masa ngan family. cam bodoh j la yang buat jadual tu. yang diorang tahu, jeles jeles and jeles. fuck off. petang ni aku nak p hantar surat resign. maybe 10hb ni kot. aku dah tak tahan dah. 

***

oke, tawaran belajar ? aku baru dapat tingkatan 6. yang lain tak tahu lagi. tunggu keputusan UPU je. tu pon kalau dapat la. kalau tak dapat, takde rezeki la tu. tapi yang pasti, aku taknak masok form6. aku dah tutup hati aku untuk masok skolah tu balek. aku tak nak masok skolah tu dah. banyak benda yang boleh buat aku sakit hati kat sane. hurm. so, sekian lah.


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

1 comment: