Sunday, 11 March 2012

sudah biassa ! :D


ho ho, tengok entry aku kat bawah ni, entry tu aku buat sebab aku STRESS sangat. well, mula mula kerja. takde kawan lagi. pastu tak biasa ngan letih. memang la tertekan. mate ni asyik nak nangis je keje dia. tapi sekarang, aku dah okay ! aku suka kerja kat situ. letih ? dah biasa ngan semua tu. aku boleh belajar bedikari. wink wink ! pastu dapat boss spoting yang gila babai. dia dah la cute. suka bergurau, kianat orang. hoho ! boleh buat kawan. aku respect dia. walopon dia boss, dia join pekerja lain buat kerja. nama dia Mr Tee kot ? entah la. orang panggil dia camtu. huhu. tapi, kalau dia badmood, nama dia pon jangan sebut. ho ho. merbahaya. pekerja lelaki kat situ baik-baik. aku jep tak tegur diorang. just tak biasa. pastu kat sana, ada sorang cashier, muka dia macam aku. ( orang cakap ). even boss sendiri pon cakap aku adek dia. ape daaa. HOHO. oke la, aku nak enjoy ngan keje aku ! think positive ! okeh ? xD


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

1 comment: