Friday, 2 March 2012

dafuq ?


STRESS !


Cina ni memang nak main-main ngan aku ea ? aiyow ! last thursday, kerani dia call aku. she told me my license already siap oh ! masa tu, dah lewat. pukul 5 petang. my mom suruh pegi amek hari sabtu. today la. aku and abah aku pegi pejabat Wong nak amek license aku tu. then, bila aku amek, aku pegi masuk kete. my dad cakap, aik ? ni lesen kereta ja. moto mane ? aku pon pelik. then, aku pegi masuk balik pejabat tu, boleh dia cakap license aku tak siap lagi ? shit ! punya sial la kerani tu. sesuka hati dia call aku cakap dah siap. aku pegi tadi boleh dia cakap belum siap. fed up doe ! leceh kan buat lesen ngan Cina. dia JUST NAK BERNIAGA. BUKAN NAK MENOLONG ! shit !


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

3 comments:

  1. whutt? tetiba de gmbr miryo la kan? hehe :3

    ReplyDelete
  2. hahaha...sabar ye.besela tu kalau ngan diorang.memang banyak hal la.

    p/s : time kasih sudi follow my blog.dah follow sini balik.salam perkenalan

    ReplyDelete