Friday, 17 February 2012

tolong ! tolong ! aihh.


hurm, family day tak lama lagi ni. kebetulan family aku je yang stay kat Dungun, so menjadi tanggungjawab mak aku yang handle pasal aktiviti-aktiviti untuk family day ni. senang nak survey apa ada ka chalet yang bakal kami buat family day nanti. hurm, tapi yang aku pening, mak aku suruh aku reka sukaneka - sukaneka untuk family day nanti. aku google punya google, sukaneka-sukaneka ni je aku jumpa.

♫ lumba lari dua kaki. macam dua orang main, pastu ikat kaki diorang.

♫ bowling buah kelapa

♫ baling belon dalam baldi

♫ lari berganti-ganti dengan terompah tempurung

♫ tarik tali

♫ cedok air dengan tangan then masukkan dalam botol

♫ baling gelung rotan masukkan dalam kon.

♫ galah panjang

oke, any ideas ? aku buntu tahap maksimum ni ! kasi komen sikit sukaneka lain ! mitak tolong ni ;(

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

3 comments:

  1. How about permainan cari guli / gula dalam tepung ehe :)

    http://dalilamimi-mimiepotpet.blogspot.com/2012/02/cinta-remaja-part-6.html

    ReplyDelete
  2. saya suka entry ni! :D

    HADIAH DARI UK! :) http://thelittlefh.blogspot.com/2012/01/giveaway-tahun-baru-ummihaniecom.html

    ReplyDelete