Sunday, 19 February 2012

test jalan raya hari ni syok gila ! suka cikgu ni.


woohooo ! hari ni happy + letih sangat. hurm, mula-mula naik fed up gak la p wimozad tadi. dahla hujan, aku kena pegi lambat sebab nak tunggu hujan berhenti. pastu sampai kat Wimozad tu, dah ramai yang tengah guna motor. aku pon tak sempat ah nak chop ! haish ! pukul spuloh tu, Wong suruh aku belajar parking dulu. aku pon belajar la dalam 3 kali sebab dia suruh tiga kali je. pastu dia suruh aku pegi jumpa cikgu apa entah, cikgu tu cikgu laki. dia suruh aku tunggu kat pondok dulu sebab nak test jalan raya. tunggu punya tunggu, dalam 2 jam jugak la. aku hilang sabar, terus aku mesej Wong. HAHA nasib aku mesej Wong, kalau tak berapa lama lagi aku kena tunggu daaa. cikgu yang laki tu pon suruh ikot dia. aku follow je la.

****

terus, dia panggil sorang laki ni, suruh teman aku buat test jalan raya. dia pon teman la aku. mata dia juling. kalau dia cakap ngan aku, aku mesti tercari-cari di mana pandangan dia sebenarnya ! HAHAHAHA masa duk dalam kereta dia cite la kat aku pasal cikgu aku, Wong. dia cakap dia kesian tengok orang Melayu yang amek lesen ngan orang cina. orang cina ni, dia nak BERNIAGA saje, bukan nak tolong orang. mendalam maksud dia tu. aku faham sangat ! lelaki tu pon bagi number talipon dia kat aku. dia cakap, kalau ada orang nak buat lesen,  call je dia. memang rugi aku tak amek ngan dia. hurm. baik pon baik ! HAHA

p/s : dia cakap macam tu kat orang cina bukan bermakna dia racist ! okay ?

: aku tanya lelaki tu, daripada gaya aku bawak kereta tu, agak-agak lulus tak ? dia cakap lulus dah kalau camni. amin ! kawan-kawan doakan aku ye sayang ?

" kalau nak buat lesen, call la dia. ni number dia. 0139878340. okay ? "

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment