Sunday, 19 February 2012

tak sedar diri.


mood : marah ni, MARAH !

hurm, tadi aku pegi kat kedai FujiFilm. sebab nak amek gambar. Wong mintak gambar aku untuk letak dalam lesen nanti. tu pon kalau lulus. hehe. so aku cakap la kat pompuan dalam kedai tu, aku nak amek gambar. dia cakap, boleh tapi tunggu kejap. tak lame kemudian kawan dia suruh aku masok. tapi dia cakap slow je. mane aku dengar. pastu dia tinggikan sedikit suara dia, dia cakap sape nak amek gambar tu pegi la masok ! aku pon masok la. kawan dia yang seko lagi tu pon suruh aku duduk. aku duduk la. dia suruh aku naikkan bahu kanan sikit then turunkan sikit kepala belah kiri. pastu aku buat ar. tapi aku angkat tinggi sangat. dia pon cam marah-marah. nak cakap kuang haja tu ade lah ! cam nak mintak penampar je kan. berlagak cam dia tu photographer pulak dah ! cam taik ah ! dahla gemuk ! pakai baju ketat ! nampak semua lemak-lemak tersembur ! menyampah aku ! pastu dia pegi cuci gambar aku ngan sorang lelaki ni. lepas siap cuci gambar lelaki tu, dia blah. dia pegi kat komputer and main facebook. gambar aku dia biarkan cenggitu jep ! cam haram ah ! kau ngan kawan kau body sama-sama gemuk and tak sedar diri ! menyapah la woi ! kalau cantik takpe, ni ? erghh ! muka pecah pintu ! pastu kawan dia yang sorang lagi tu, baik je aku tengok dia. dia la duk layan aku. dia p settlekan gambar aku pastu aku pegi bayar. memang tak laa aku pegi kedai tu pasni ! moga kau bankrap ! puihh !

p/s : doakan aku esop ye ? hehe.
Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment