Tuesday, 17 January 2012

sudah tidak bekerja lagi ;)

dipecat ? omaigut ! HAHA oke, aku tak kerja dah kat pak sedare aku kat sekolah aizek tu. semalam, masa aku nak balik umah. kak za bagi duit kat aku. ( gaji ) RM50 jep. lima hari aku bekerja. okelah tu ! HOHO. pastu dia cakap dah ade orang nak ganti aku. orang tu dia buat kerja dari pagi. tapi aku buat kerja masa tengah hari je. cam tak berbaloi ar kan. huhu. pastu, berat jugak aku nak tanya dia. tapi kena tanya jugak. aku tanya ar "so, tak perlu datang la esok ni ?" dia pon jawab ye. then dia mintak maaf. bengang gak ar aku mase tu. tapi senyum je. aku terima. kecik jugak la hati ni sebab dua hari last aku keje tu dia badmood je. aku pon cam bengang ar. keje kat situ pastu senyap je. cam tak best er. tup tup dia cakap aku tak payah datang lagi. aku terima je la. mak aku suruh go on je dengan lesen aku tu. keje kat lain still banyak. hihi. peace :D

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment