Saturday, 14 January 2012

IC hilang ? nak renew ? macam macam cara aku dengar ! SHIT !


cam over je gambar atas tuh ! seriously, aku tertekan gila !!! urgh ! hari ni, IC aku hilang ! fuck !! aku cakap kat abah aku, abah aku suruh cari sampai jumpa. kalau tak, nanti aku kena pegi balai buat report and angkat sumpah la. bayar RM100 la. macam macam ! aku pon dengar macam SERUNG jep ! so, mule la nak nangis. huxhux. aku call kawan aku, Hidayah. BESTFRIEND doe. hihi. time susah, aku cari dia la. aku ngadu la kat dia. IC dia pon pernah hilang. dia cakap pegi je kat pejabat yang aku buat IC tu. cakap je IC hilang. pastu nanti dia bagi IC sementara. bla bla bla. and bayar RM10. so, aku try pegi pejabat tu esok. doakan aku ye ?

kalau takde Hidayah tu, maybe aku gila kot. duk pendam jep sorang sorang. tuk mak abah aku, aku mintak maaf sebab menyusahkan ! sory makabah :'(

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment