Thursday, 19 January 2012

first time letteww.

hari ni first time aku p Karaoke ! aduyai. tempat dia begitu menyeramkan. dahla gelap, ade lampu warna warni. aku ngan geng aku pulak tetamu first. kat dalam tu ade lelaki jep. alaahai, dalam hati aku pikey, camne la kalau mak aku tau aku p tempat cenggitu. mak, maap la. tak sengaje masok tempat tu. hihi. dalam 10 minit duk pilih lagu, tak tau nak nyanyi lagu ape. pastu jumpa la nama penyanyi AXL. pilih la lagu Andai Dapat Ku Undurkan Masa. HAHA duk jiwang entah pape. lepas tu, Wawa pilih lagu Aliff Aziz - Kalau Cinta. WOW ! riuh sekejap. HAHA then, aku ni yang duk gila kat Kangen pilih la lagu Kangen. satu, lagu Pujaan Hati. HAHA mula mula bayar tiga hinggit jep. pastu tak puas p tambah lagi 3 hinggit. kuikuikui. lepas tu kitorang nyanyi lagu Kangen Band jugak - Jangan Bertengkar Lagi. alaaahai, lagu ni betol betol nak buat aku nangis tau. sedih doe. HAHA tapi, cover punya pasal senyum jah ! Mira pon pilih lagu Saleem - Tak Ku Sangka Tak Ku Duga. lagu last sekali lagu Agnes Monica - Tak Ada Logika. alaahai. rancak gila kot. susah nak ikot lagu tu. aku pon senyap je la. HAHA bengang telinga duk dalam tu lame lame. hihi. lepas ni nak pegi lagi ! *tak pernah serik :(



Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment