Saturday, 17 December 2011

TUJUAN AKU SURUH KLIK LINK !

okay. meh aku nak story mory sikit. aku promot link ni kot Facebook, Twitter and IMVU. ramai yang tanya, untuk ape link tu ? kadang kadang sampai, ade orang cakap aku cari publisiti. haish. takde maknenye la. hihi. okay. link tu sebenarnya dari website Says

website tu akan bagi link kat aku untuk aku promot. pastu, aku promot link kat korang, so kalau korang klik aku akan dapat 20sen. untuk seorang klik la. kalau lima orang klik, dah dapat satu ringgit.sekarang ramai yang tanya, aku kena la buat entry pasal Says ni. 

aku baru je join dua bulan kot ? disebabkan aku rajin promot (rajin la sangat) aku dah dapat RM45. anda berminat ? join lah dekat SINI . just sign up guna facebook je. senang aje. 

nanti, lepas settle sign up, you promot la link yang diorang bagi. kalau dah sampai RM50, boleh la cashout.nanti, dia akan mintak nombo akaun coz dia akan masukkan duit kot akaun you. lepas tu boleh la shopping.

rewards yang akan anda dapat, dia akan tunjuk kat sini :


okay ? kalau tak paham, tanya kat chatbox ye.

malu bertanya sesat jalan :D

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment