Thursday, 29 December 2011

siapa cepat dia dapat ! cepat ! cepat !

okelah ! hari ni, tak tau nape, tiba tiba rajin nak amek tempahan untuk buat header dengan signature yang macam kat bawah ni. sesiapa yang mahu tempah tu, header yang aku buat tak lah comel sangat. so, pandai pandai la tanggung risiko nak buat tempahan tu. hehe. signature aku pon simple simple je tu hah. di tengah kelapangan ni, aku bukak lah tempahan header dan signature secara PERCUMA ! TETAPI ! untuk lima orang sahaja. so, siapa cepat dia sempat ! yang nak buat tempahan tu, boleh la komen di kotak komen kat bawah ni hah. okay ? 

kat dalam komen tu, letak :

UNTUK HEADER :
  • nama
  • URL blog anda
  • ayat ayat manis kalau nak letak kat dalam header tu.
UNTUK SIGNATURE : 
  • URL blog anda
  • perkataan apa nak letak kat signature tu
okay, so, siapa cepat dia lah yang sempat ! peluang keemasan nih ! dahla FREE ouh ! tapi, harap bersabar lah ye kalau lambat ? aku pon ada kerja jugak. okay ! peace yaw !

*sebarang rayuan tidak akan di layan :D

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment