Saturday, 31 December 2011

kembali ke alam B2UTY :D

aik ? bukan aku ni memang dah B2UTY ke ? AHAHA.

 hurm, lepas aku tau pasal Junhyung ngan Hara tu,, terus aku jadik lemah. macam dah takde semangat jep nak minat BEAST. aku still lagi B2UTY masa tu, tapi kurang lah amek tau semenjak tu. macam tak berapa nak STALK lah pasal BEAST nih. entah kenapa, semalam, tengah tengah aku duk belek news feed aku, tiba tiba je rasa cam minat kat DooJoon. HAHA leader BEAST tu hah. pastu, aku stalk lah TWITTER dia, aku carik gambar gambar dia. (well, macam tak biasa ngan peminat K-POP kan ?) HAHA ! so, tak salahkan aku jadik B2UTY yang serius balek ? aku kan loyal B2UTY. HAHA.

<> BEAST menang awards Song Of The Year semalam. chukahae oppa :D

Photobucket
timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment