Wednesday, 7 December 2011

fed up bengong ! frust ! ezak ! ade blake ! fuck !


GRRRRRRRRRRR aku bosan ah hidop gini ! aku ingatkan lepas SPM ringan sikit tekanan. ni, makin naik gila aku tau ? fuck you ! eeeeii ! ezakk ! ezakk ! duk umah 24/7 ngada lappy. nak kluar tak boleh ! nak pegi situ, tak boleh. pegi sini tak boleh. just kill me la mom ! 

" nak pegi mane mane p amik lesen "

eya la ! aku nak ambik la ni. tapi, tak boleh pulak ! kene kemas bilik la, bersihkan dinding bilik la. apesal plak ? bilik aku. bukan bilik orang lain ! time kakak aku takde plak kene buat camtu. time aku, macam macam kena buat ! bilik aku, bukan bilik orang lain. bukan orang lain duduk pon. ouhh, x ingat. ni kan cuti. asal ? ade lawatan masok bilik aku ke ? hah ? hah ? eeeeeeii ! 

u all drove me crazy u noe ? kalau pegi beli sayur ke, ikan ke, boleh je bawak moto tadek lesen kan ? apesal plak camtu ? kat balai polis memang ade peratoran macam tu ea ? oke fine ! just kurung aku kat umah. pasang lah besi besi macam kat jail tu. buat lah as long as you all bahagia. aku tak kesah ! pegi mampos lagi oke lah ! GRRRRRRRRRRRR

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment