Friday, 30 December 2011

DRIVE la sangat ! HAHA

hari ni aku g Wimozad nak buat amali moto. sampai sane, Wong ajak aku drive kete. HAHA first time dowh ! boleh tahan senang la, tapi berat ar stereng dia tu. aku yang besar ni pon tak terdaya. apetah lagi kawan aku ? yang kecik dari aku. HAHA mase berator nak cop jari, aku nampak sorang laki ni. dia tu, adek pade lelaki yang aku penah gile gilekan masa skolah KAKA dulu. fullamak ! muka dia same trus ! takde beza sikit pon ! memang sebijik ah ! kalau cakap kembar pon, memang aku caye ! jantung aku pon cam bangan ar duk dup dap dup dap kuat kuat ! HAHA k lah, x mau cite pasal dia. nak cite pasal aku drive. yang basic basic, memang aku dah pandai. boleh la tahan. tapi ! bab bab masok parking, pastu yang 3 penjuru tu cam siak dowh ! asyik asyik mampus, haish ! cikgu lelaki tu pon, nak marah cam tak sampai hati. dia marah gitu gitu je. tapi, aku still bengang. HAHA  camne lah kalau test ngan JPJ nanti. huh. tu yang aku duk pikey kan nih. arap arap lulus lah ye. HAHA !

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment