Tuesday, 6 December 2011

[CITY HUNTER] ouhh. i'm now fall in love with LeeMinHo. HAHAH !

haishhh. aku sudah jatuh hati pada MinHo ni. ini semua salah City Hunter or 시티헌터 ! aigoooo.


channtek tak gambar tu ? HAHA tu la drama City Hunter. opps. takkan nak aku cite kot pasal sinopsis cita ni ? haishh. malas la. korang tengok la sendiri ea. hihi. pape pon cite ni memang terbaekk la ! fuuhhh ! watak MinHo as YunSeong memang berkarisma gila ! aku pon cair lah. hadoiii. wonder, ape prasaan MinYoung yang kapel ngan MinHo tu ea ? jeles doe. HAHA aku tak sangke plak ade Hara dalam cite ni. die memang budak cute dalam cite ni. atototototo. comey comey comey ! aku suka ! hihi. hero yang sorang lagi tu handsome ape ! macam MinHo la. name ape entah. baru je kenal. HAHA ape ape pon cite ni memang terbaekk la ! sape tak tengok memang rugi ! kalau tiba bab sedih dalam cite tu, memang jadi minah leleh lah ! air mate tak pasal pasal mengalir. menjadik er lakonan dieorang. huhu ! happy watching ya ^^

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment