Thursday, 10 November 2011

tengok la. tengok ! aku tak kesah. HAHAHA aku bahagia lagi.

hari ini ada majlis temu murni. so kena la salam salam ngan cikgu cikgu. minta maaf la konon. camtu la en. ramai la jugak yang menangis. aku tak nangis pon. motif nangis ? aku pon tak paham lah ! HAHA bukan nak berlagak sombong. tapi, hurm. cuba terangkan sikit. heheh. okeh ! straight to the point lah ! ingat tak entry pasal sepupu aku yang perangai entah pape tu ? ehh. bukan kazen aku lagi la. tak ingat. aku tak kenal manusia macam tu. kalau kenal pon, menyakitkan hati je. adoy. okeoke. tadi aku n the geng nak pi amek kertas latihan untuk buat kat asrama nanti. pastu, aku p la jumpa cikgu akaun aku. cikgu Tun name dia. eh eh, tengah tengah jumpa ngan dia tu, adek kazen aku tu ade jugak kat situ. aku malas ar nak tengok muke die. nanti teringat kat kakak dia pulak dah. x mau ar. pastu, lepas amek kertas uh, aku pon balek kelas. member aku tanye.
"ko nampak tak sepupu kau tadi ? tengok tak mate die ? tengok tak dia tengok kau macam mane tadi ?"

HEY HEY HEY ! rilex r. HAHA aku tak tengok r muka dia. MALAS ! member aku cakap, dia tengok aku dengan muka yang marah !

HAHA weh. weh. ade aku kessah ? semua same je ! hakktuihh !


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment