Sunday, 6 November 2011

selamat hari raya aidiladha :))

wah wah wah. kat dashboard aku penuh ngan tajuk posting "selamat hari raya aidiladha". HAHA aku pon nak join same lah. hurmm. hari ni mak aku masak nasi lemak ayam. yumm yumm ! orang pegi smayang raya aku duk makan kat umah. HAHA bukan sengaja okay ? takdir menentukan segalanya. HAHA pastu, kat rumah aku ada kek coklat yag aku buat semalam. (aku bahagian kacau je) LOL. pagi tadi baru boleh merasa. sodapp gila tau ?! kekekeke. destinasi pertama mestila rumah atok aku belah bapak aku kat Pulau Serai sana. hurmm. membosankan. takde geng kat sane. aku tak pandai bergaul ngan sepupu sepapak belah abah aku. so, aku hanya mampu diam je la. tunggu punya tunggu, abah aku pon ajak balek ! 0HH YESS ! masa tuk prgi umah tok aku belah mak aku pulak ! sampai kat sane, aku main ngan kazen kazen aku yang kecik kecik. lame x main ngan mereka semua. HAHA aku la yang basuh kencing dia. aku la yang mandikan dia. aku suka bila dia nak bermanja ! heheh. aku pon layan aje laaaa. dalam berapa jam aku duk kat situ aku x ingat la. pastu, mak aku ajak balik. so, balek la aku. heheh !


p/s : baju raya untuk hari ini. hihi. berbelit sakan lah aku. HAHA
mood : mood aku K.O gila hari ni.

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment