Monday, 7 November 2011

cikgu, saya tak perasan. bukan sombong :(

mak aku suh aku beli ikan kat kedai Qimily. aku pon pegi r. pastu mase aku masok kedai tu, aku p amek plastik nak letak ikan. ade la sorang mak cik ni tengok aku pelik je. mase tu aku x perasan lagi dia tu cikgu aku. aku wat derkk je la. pastu, aku tengok dia, baru aku perasan ! gosh ! mesti dia ingat aku sombong sebab x tegur dia. huh ! aku dahla pakai baju lengan pendek. n aku berdepan dengan bekas guru aku, guru di sekolah agama ! HAHAH ! memang pergh !  mase aku nak pegi bayar tu, aku pon tegur la dia. senyum senyum macam kerang busuk. 

aku : cikgu ! :)))))))
cikgu : heheh. iye.... iye...

aku pon pegi bayar ! dia jawab pon cam x nak jawab ! perghh ! bengang doe. ! huh ! mesti dia ingat aku tegur dia sebab terpaksa ! puihh ! menyampas aku.

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment