Thursday, 3 November 2011

berani cikgu disiplin panggil Kak Yong ?!!!

HAHA berani betul Cikgu Yus tahan aku tadi ? aku ni Kak Yong la ! HAHA kenal Kak Yong ? yang dalam bini biniku gengster tu hah ! Cikgu Yus ni sesuai je jadi Mat Saja tu. HAHA oke. gurau je cikgu. tadi aku kena tahan woi ! bukan aku je. ramai jugak la. sebab pakai T-Shirt TIZ TOP tu tanpa sebab. sepatutnya pakai baju sekolah.aku malas nak iron baju je tu la aku pakai TIZ TOP tadi. alaaaa. dapat warning je pon. bukan kena denda pon. tak kesah. lain kali nak pakai lagi boleh ? HAHA x mahu la aku cari nahas. rosak nama Kak Yong nanti !

cakap besar ! HAHA kat sini berani r. depan Cikgu Yus nanti ? ketow lutut ambe !

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment