Monday, 7 November 2011

aku tak pernah cerita pon.

kat dalam blog aku ni aku tak penah cerita pon kan. aku suka siapa, aku minat siapa. aku bukan tak mahu cerita. tapi, aku takot nak luah ! aku malu tuk jujur ngan diri aku sendiri. aku x tahu kenapa. mulut aku memang akan cakap tak nak ! tapi hati ni kalau boleh bercakap kan, dah lama dia sebut siapa yang aku suka. tapi, aku tak terdaya. aku takot nak jujur pada diri aku. aku takot, malas, malu and whatnot ! sampai bila akan jadi camni. huh. aku teringin nak luah kat sini. tapi.... aku x terdaya. tuhan je tahu perasaan aku.

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment