Wednesday, 9 November 2011

aku nampak dia ;)

hari aku ngan kawan kawan aku p lepak kat McD. sebelom masok hostel kan, habiskan masa masa bersama di sana. heheh ! tengah tengah makan tu, sepupu aku ade gak. geng die smart oo. hengseng gila ! HAHA bagi aku lar. pandai je dress up. kekekeke. hurmm. ingat x aku ade cite pasal sorang laki yg aku minat mase aku duduk skolah KAKA tu ? yang aku nampak dia kat seberang tu ? alaaaa. yang bawak awek dia tu... hurmm. tadi aku ade nampak sorang mamat nih. aku kenal gila ar style dia jalan. memang aku kenal sangat sangat ! rupa rupanya tu memang mamat yang aku minat tu. aku pon teriak ar kat kawan aku. eh geng ! tu PO !!! PO tu wehhh ! PO ! PO ! aku xcited gile. kawan aku sengeh je. ( dia tahu, PO tu takkan jadik milik aku ). aku pon tau. pastu member aku dari kedai enset pon datang kat aku. aku pon tunjuk r kat dia. wehh !! tu PO tu wehhh ! PO ! PO !! aku tak tau apehal aku xcited sangat. dia pon x kenal aku. aku pon tahu dia dah berpunya. hurm. sokey. 

mencintai bukan bermakna memiliki kan ? hihi :)
tapi aku bukan suka dah kat dia pon. aku juz.. juzz... pape j lah. HAHA oke la. amigos adios ! HAHA

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment