Tuesday, 15 November 2011

first day di Villa Intan

sabtu - 12/11/11

aku dah masuk hostel. HAHA mcm x pecaye jek. kekeke. sebab nak SPM je tu. kalau tak, tak buat macam tu pon. hurmm. bilik ? oke laaa. macam hostel 5 bintang. HAHA serius la ni. seronok la bilik tu. tandas pon oke la. tak seterok yang aku bayangkan. tapi an, 1st day dah macam bangang je. HAHAH ! malam tu, aku dah agak aku tak boleh tido. so, aku try ar tido awal. pelan pelan. pastu, lam 5 minit, eh, aku boleh tido. pastu mari la sorang pompuan ketuk bilik aku. dia cakap kena TURUN. member aku dengar "KURUNG". so, dia cakap ar kat aku, turun bawah pakai baju kurung. masa turun tu, members bilik aku je yang pakai baju kurung. orang lain rilex er pakai t-shirt. bengang la jugak. pastu dalam satu jam tunggu, takde sape yang turun. macam orang bodo je duk kat bawah tuh. pastu, warden duduk kat aras tiga tanya kiteorg, buat ape kat bawah tu ? aiyowww ! bengang gila ! nak bergurau pon agak ar ! aku dh la tgah tido. boleh dia tanye camtu ? padahal dia yang suruh turun ! eeeiii. menyampah auw ! aku tengah tidor dia boleh gurau macam tu. huh ! memang FAILED betol ar ! eeeei !


Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment