Wednesday, 5 October 2011

saya kena puji -00-

auwwww ! HAHA malu saya tau. tadi kan, mase belajar PAI kan. ustazah ade cakap. esop ade pegawai nak datang nak melawat kelas ke kelas. dye nak cek semua hasil kerja kitaorg. pastu ustazah membebel kat budak lelaki sebab tak sediakan fail untuk subjek PAI. ustazah pon tengok fail aku tebal bagai. dia pon amek la. siap nak tunjuk kat kelas lain lagi. dia nak buat contoh fail terbaik. aku pon berdebar gak. sebab dalam fail tu memang la semua bahan yang ustazah kasi ade. tapi latihan kat dalam tu aku tak buat pon. HAHA huxhux ! mati la aku kalau kantoi aku x buat latihan ! malu la aku. dah la tice aku tau pasal fail tu. dia siap puji aku lagi. auuwww. segan silu aku depan kelas. HAHA u ol jangan jeles. HAHAHA bahagia rasanya. so just wait n see j la ape yg berlaku esok. 4 pegawai tu nak datang riuh satu sekolah ! haish !

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment