Wednesday, 26 October 2011

maap cikgu. saya TERtembo sekolah tadi. takde niat pon sebenarnya :)

kenyang !!! kenyang !!! ni gara gara balik ngan umi nisa punye pasal la ni. lepas pegi pejabat asrama nak amek borang asrama, umi nisa mari amek kat skolah. dalam pukul sepuluh. macam tu ar. aku wawa ngan nisa pon balek ar. sory la mira. kene balek sorang sorang tadi. aku pon takot gak nak tembo ngan mu. peluang ade depan mate. ape lagi. aku gune je la. hehe. lepas tu, umi nisa ajak pegi makan makan dulu. aku pon OK je la. kawan umi nisa name Pak Cik Zali yang belanje. tengah kesejokan coz hujan, kasut basah and tudung basah, makan la mee sup panas ngan milo panas. sporting gila ar umi nisa. boleh buat kawan. HAHA BTW terima kasih Umi Nisa and Pak Cik Zali ! kenyang perot suka hati ! yay ! yay !

p/s ~ saya bukan ponteng kelas. balek awal je. heheh !

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment