Thursday, 20 October 2011

18sx. HAHA

ni mesti ramai yang bukak post nih kes tajuk aku yang sangat berkontroversi kan. HAHA actually, tadi aku ngan mak aku pegi pusing pusing town. HAHA d'gate la orang Dungun cakap. pastu aku ngan mak aku pon masok la Watson ! tangan aku ni gatal gatal apabila kebosanan. so, mule la pegang itu la pegang ini la. aku follow je mak aku kat belakang. dye pon tengok tengok bahagian ubat ubat and alat alat yang sama waktu dengannya lah ! aku ikot aje la. ondeway tggu dye pilih2 barang, aku pon tengok lah jugak benda lain. pastu, tetibe je mate aku terpandang satu kotak yang cantik ! bulat gitu.aku ingat kan ape. aku tilik la menda tu lame lame. mase tu ade sekumpulan lelaki yang tak berapa jauh daripada tempat aku duduk tu. tilik punya tilik, condom rupanya ! masyaallah ! aku x penah tengok bungkusan gitu. aku just nak tengok je. aku x tahu ape ape okay ?! dalam panic tu, aku pon campak je. istighfar sekejap. HAHA mak aku pon tekejut ar. tnye apehal kan ? aku pon tunjuk ar bungkusan tu. dye ketawa. dye cakap " hak ! berak goh ". paham x ? paham x ? loghat tengganu, org luar mane nak paham kan ? biar aje lah. aku tengok kiri kanan, nasib la makhluk makhluk kat dalam Watsons tu tak nampak. fuhhh. lega. and then, tangan aku otomatik, duduk diam diam ! trauma mungkin ? HAHA stokin getah oh stokin getah. 1st time aku pegang menatang tuh. lol !

______________________________________

lagi satu cerita kan, kalau aku pegi Hari Hari mesti or WAJIB ada bangla yang gila ! duk bercakap ngan patung patung model pakaian. duk pegang pegang tangan la. ape lah ! jangan lah lepas gian kat sini ! HAHA. aku balek umah, aku cite kat adek aku pasal mat bangla tu. aku cakap dye gila. adek aku tanye la mak aku. betol ke ade orang gila kat HariHari tadi ? mak aku pon cakap. 'ADE. ! DYE PEGANG CONDOM !" huh ! sebijik kene atas kepala aku. HAHA

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment