Friday, 23 September 2011

senyumlah sikit ! peace !!!



hurm. tadi lepas aku pegi tusyen addmath kat umah kak ma tu aku pegi masok bandar. aku nak baiki nombo maxis aku yang sudah lama aku beli tapi still x boleh guna. aku pon pegi la kedai yang aku beli nombo tu. kedai cina. kebiasaanya, kalau aku pegi kedai2 cina ni, semuanya senyum. x kira siang malam. penat ke, x penat ke. selalu senyum ! tapi kedai ni, lelaki tu mcm xde perasaan. aku cakap lek lok dye cakap lebih kurang er. senyum pon tak. dia buat muka monyok dia tu lah. kalau handsome xpe la kan. ni mcm mayat hidup je. aku cakap elok elok, jawab la elokelok. sumpah ! lepas n memang aku x pegi kedai tu dah. aku nk cakap pon berdebar debar. lepas settle register sim aku tu, dye bagi cmtu je IC aku. pas2 x ckap apeape. at least ckap la dah siap ke ape ke. ni aku plak kne tnye. aku pon blah cmtu j la. saket gak hati ni. menyampah !

Photobucket
timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment