Tuesday, 6 September 2011

nama sudah naik ooo. so what ?

hurm. ni nak buat hypothesis sikit nih. "semakin dekat dengan SPM, semakin banyak kes dibuat dengan para guru" ! HAHA bersinar mate aku tengok hypothesis ni. hebat gila. konon la ! hari ni jadual semua perghhh ! pagipagi lagi mase BI. smblom BI tu ade assembly. mase assembly tu ade cikgu cakap pasal kene ceriakan kelas la. sebab ade orang nak datang. tambah tambah lagi khamis ni ada majjlis hari raya ! lepas tu kiteorang ingatkan lepas assembly tu start kemas kemas kelas. ramai cakap hari ni x belajar. pastu mase nk pegi BI tu, cikgu ada buat perjumpaan sekejap. so, kami ingat Madam Raihan pon terlibat ngan perjumpaan tu. kiteorg tggu ar kat longkang. tengah tengah tunggu tu, tup tup nampak dye ade kat atas. kat bilik BI. dye pon cakap ar "no ! no ! stay there ! don't come here. sit there !" maksud dye, dye ingat kami sengaje melambat lambatkan tuk masok kat situ. padahal niat kami laen ! kami sengaja la tunggu dia. pastu kami pon naek ar. dye pegi kunci pintu. dye x bagi kami masok. kami pon duduk je la kat luar mcm pengemis tu. HAHA huh. its not funny at all ! okok. lepas tu geng geng pnolong klas kami tu nak buat surat la konon. pastu letak bawah pintu nak suruh dye bace. errr, aku dah cakap jangan buat macam tu. memang dye x layan. x rase ke tindakan tu macam sedikit kurang BIJAK ? aku x terbabit ea. huhu ! kan dah kene "please don't disturb my class". ! padam muka hang. tu la. dah cakap jangan buat jangan buat. hurmm. smalam cg Sej yg marah2. hari ni plak Guru kelas buat hal. salah faham je tu. lepas tu ade mase SEJ lepas rehat. tengok muka cikgu SEJ saket hati. dye buat test tadi. test bahagian essay. errr cikgu, saya meniru tadi. x marah ke ? HAHA tengah2 test tu, kaunselor datang. dye panggil monitor. dye kate dye dh terima banyak aduan pasal kelas aku dengan cikgu cikgu laen. so, esok dye nak jumpe ngan kami semua. ape ni ? lepas satu satu masalah datang. x syiokk la. dekat dekat SPM ni la nak buat hal. urghhh. serabut tau x ? kalu ade ape ape wak derk je la. biase la students. semua mcm tu. rilexx dah ah ! nak kecohkecoh apehal ?

____________________________________

lepas assembly tadi, Sir Wafi or Joe Labi panggil aku. aku dah agak. memang dye nak cakap pasal fb n status status aku yang tidak berapa menyenangkan. dye ade bagi nasihat kat aku. btw thanks sir. saya hargai :)
hehe.

Photobucket
timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment