Monday, 22 August 2011

USTAZAH ! PLEASE ! CHEBAL ! TOLON. TOLON !!!

huhux. haper PAI. aku x taget pon A. tapi aku tengok makah aku boleh tahan ar. jadi mcm ade harapan ar. aku dapat 69. satu je lagi nak dapat A- ! nia la minus pon asal dapat A sudah la. ! aku nak ustazah bagi aku satu je lagi tu ha. tapi, nak buat macam mane. takde rezki. kene cari jugak kat mane ade pmbetulan. ya ALLAH, lembut kanla hati ustazah ku. takkan satu A je kot. bagi 2A. bagi aku oke la tu 2A pon. asal ade sudah. kalau dapat A dapat hadiah. tapi bukan hadiah itu yang aku harapkan. aku nak A ! paham ? tadi aku dapat gak makah SEJ. aku x mintak pon boleh tinggi. aku dah memang benci SEJ. so, aku trima la makah aku seadanya. aku FAILED Sejarah. dapat 29%. ! bijak kan ? HAHA sekurang kurangnye aku tak meniru. aku jujur. HAHA wateva la. setakat sejarah tu aku tak heran ah ! kalau dah benci subjek tu, ape ape pon tk boleh nak ubah, AKU TAK KESAH LA WEI. ! yang aku kesah markah PAI ni hah. satu je lagi nak dapat 70%. tolon laaaaaa !
timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment