Thursday, 25 August 2011

spooky night !

gRrRrRrRrR. menyeramkan. menakutkan. membimbangkan. ! situasi ini sangat menakutkan. 1st time dalam hidop aku, tengahtengah sembahyang terawih tibetibe blackout. ! malam ni hujan lebat gila. selebat lebatnye. guruh berdentum sampai tersentak aku tengahtengah sembahyang tu. yang paling seram bile blackout tu, mase aku tengok kat depan. surau tu ade lampu emergency. kalau blackout, dye menyale sendiri. tapi lampu tu ade kat depan. pastu, disebabkan lampu tu, macammacam bayangan bermain kat otak aku nih ha. semuanya putih. pastu dengan kepala kepalda makcik makcik yang duduk kat depan tu warna puteh sebab pakai baju sembahyang. memang aku takot gile ar. aku pon teringat la kalau kita berhimpun kat padang mahsyar nanti. seram ooo. dhla aku duduk hujung sekali. sepatotnye mak aku duk tepi aku, tapi aku pegi sof depan, so aku sorangsorang je la. tepi aku mak cik mane ntah. aku pon x kenal. tengahtengah blackout tu guruh berdentum kuat gile ar. aku pon rase cam nak nangis je. .somebody help me ! aku takot. 4 kali blackout, 4 kali aku x kusyuk. dhla malam ni tok imam rock yang laungkan ape tu, yang selepas terawih tu. makk aih. suare mcm orang x cukop bateri. dulu dye dh datang sekali. malam ni dtg pulak. HAHA memang lawak tahap gaban ar tok imam ni. tapi xkan ar nk gelak kat situ pulak. so aku buat steady je la. macam ni ha. HAHA. apeape pon malam ni memang takot gile ar. gRrRrRrR tapi tau je la aku mcm mane. COOL sentiase ! HAHAHAHA

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment