Wednesday, 24 August 2011

result ? naek kot. MAYBE !

ahah ! dah banyak markah exam trial yang aku dah dapat. macam SEJ, BM, BI, MM, PAI, FIZ, ADDMATH. boleh dikatakan naek la. setelah aku ni sedikit BERSUNGGUH.
HAHA dapat markah yang cukop cukop makan pon jadi la dari takde langsong kan. HAHA kalau nak cakap bab failed, baru dua paper aku failed. addmath ngan sejarah. aku mmg dah agak dah dua paper tu akan failed. satu lagi paper kimia. eiii. subjek subjek ni suke tau merosakkan imej result aku. kalau takde subjek ni, kompom ! memang chantekk ah result aku ! bersih je. macam guna Vanished tu ha. HAHA  exam pon dah habis. baru la rasa sedikit lega walaopon baru sehari habis.

<--- amboihh. rilex je onion cute ni hah. macam aku je. HAHA well, basic la. lepas exam memang mcm tu. aku ngan genggeng aku lepas trial mcm lepas SPM je. HAHA. x sabar nak graduated ooo. mesti happy je lepas tu kan. * konon la. yay raduated. !!! blablaba. aku x taw nak buat post ape hari nih. takde peristiwa yang menarik. ! HAHA oke la. bye ! goodbye baby goodbye !



Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment