Tuesday, 23 August 2011

moral of the value (:



hurm. moral of the value ? ape tu ? HAHA. moral dye adalah jangan mengharapkan pada sesuatu yang tidak pasti. hari ni exam akaun. memang bengang gile ar tengok soklan tadi. susah weh. aku ni dhla jenis x study. memang failed ah Akaun nanti. tiada kompromi. aku ngan member aku ni memang bengang tahap gila babai ah. x sangke ah akan jadik macam ni. mase orang susah kite duk terhegeh hegeh tolong orang. tapi bila org tu senang, nak tengok kite pon susah. hurm, kalau ko bace post ni harap harap ko paham ah. jangan tanye aku post ni untuk sape. memang untuk kau. aku ngan wawun memang trase gile ar. mase math mase tu gila babai aku tolong kau bagi jawapan paper 2 sampai kau dapat A tau. bukan nak mengukit. tapi sedar la sikit. siapa tak fed up ? Akaun tadi sedikit pon kau tak bagi. tengok muke aku apetah lagi. mase math mode dulu aku pon x cukop mase nak buat. situasi kite same je la yunx. ko kate x cukop mase kan. paper yang selebihnye tu ? ko x gune kan ? bagi la. walaupon sehelai berguna ape. mase math mase tu ade ke aku kate x cukop mase ? satu lagi ni ha. mase exam SEJ mase tu, ko pon langsong x tolong aku kan. tak pe la. yang tu aku nak lupekan. tapi kes tadi tu buat aku teringat balek. x perasan ke Wawun tadi muke bukan maen fed up lagi ? aku pon nak layan kau mcm tak nak layan je. tapi untuk seketika je. lepas ni x la kot. bergurau senda macam biase je la kot. MAYBE ? mase ko study tadi pon, aku x harap sangat la jawapan ko tu. aku tau ko mcm mane kan. so, lupekan je la. SPM nanti ar tengok macam mane pon.


timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment