Saturday, 27 August 2011

ape you rasa ?

hurm. aku ni 1st time jadi mangsa hack ! orang cakap aku baru je kene hacked sekali dah nak melenting. ! dah bising bising ! so what ? aku paling benci orang pegang or sentuh or guna barang aku ! ni pecah masok facebook aku sesuka hati je. sial la kau manusia. ! jangan nak bergurau ar. kau dah buat salah, jangan nak nasihat aku pulak. muhasabah diri konon. fuck you ! kau tu muhasabah diri kau dulu. ! panda ea maen name ALLAH. guna nama ALLAH. kau tu pecah masok akaun orang tak dose ke ? dahla menipu. berani guna name ALLAH. amboihh. berlagak kau ea. ! hape ? kau ingat aku takot ar ? aku tak buat salah buat ape aku nak muhasabah diri aku ? kau tu jantan ! sedar diri sikit ! kasehan la mak bapak kau ade anak bodoh tak bertempat macam kau ! memang kasehan bhai ! kau ingat kau pandai hack fb, semua fb kau boleh hack ? hah ? sebodoh bodoh manusia adalah kau ! SIAL ! masok neraka jahannam lah kau ! aku paling pantang orang laki laki cari pasal tau ! dahla mencemarkan blog aku dengan komen komen kau yang takde guna sedikit pon. ! sudah lah sudah celaka ! 1st time aku cakap kat jantan macam nih tau ! pantang betol ar. ! sebab kau ! kau ! kau ! dan kau ! x berkat bulan ramadhan aku tahun nih ! bodoh !

Photobucket

timekaseh sudi baca. satu bintang untuk anda !

No comments:

Post a Comment